یک عکس ارزش 1000 کلمه را دارد و عکس 360 درجه ارزش 1000 عکس معمولی را عکاسی ۳۶۰ درجه از محصولات یکی از تکنیکهای جدید عکاسی میباشد که در کشورهای پیشرفته سهم بزرگی را در ارائه هر چه بهتر تصاویر در وب سایتها و مولتی مدیاهای شرکت های تولید کننده محصولات ایفا مینماید. تصاویر سه بعدی ابزاری مناسب جهت بازاریابی بهترمحصولات میباشد، به گونهای که بنا به تحقیقات متخصصان بازاریابی در اروپا و امریکا موثرترین روش برای ترویج محصولات در فروشگاههای آنلاین اینترنتی به شمار میرود.
این تکنیک به بازدیدکنندگان اجازه میدهد با چرخش محصولات و توانایی بررسی جزئیات ، تصمیم گیری بهتر وآگاهانه تری را برای خرید انجام دهند. در این روش بیننده به راحتی میتواند با کلیک و حرکت موس به سمت راست و چپ بر روی تصویر زوایای مختلف یک محصول را مشاهده نماید.
شرکت طراح نرم افزار پیشگام برای اولین بار در ایران دستگاه عکسبرداری 360 درجه را طراحی و اجرا کرد.
مزیت های دستگاه تصویر برداری 360 درجه ساخته شده ای شرکت :
1-کمترین هزینه اجرا
2-سرعت بیشتر
3-کیفیت بالا